ارسال بیش از هزار پرونده در خصوص تخلف جایگاه‌های سوخت به سازمان تعزیرات حکومتی

دانلود

تلویزیون صنعت ایران گزارش می دهد:

مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از هزار پرونده در خصوص تخلف جایگاه‌های سوخت به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شده است.

ببه گزارش خبرنگار تلویزیون صنعت ایران و به نقل از پایگاه خبری صدا و سیما: عرضه انواع افزودنی و مکمل‌های سوخت در جایگاه‌های سوخت غیر مجاز بوده و مورد تائید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نمی‌باشد.

با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص اینگونه تخلف ها پای بازرسان و مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی به جایگاه‌های سوخت برای نظارت بیشتر باز شده است.

جعفری نسب مدیر کل تعزیرات استان تهران در رابطه با پرونده تخلف‌ جایگاه‌های سوخت گفت:از هزار و چهل و پنج پرونده موجود در سازمان تعزیرات حکومتی سیصد و شصت وشش پرونده آن هم به ارزش ۵۰ میلیارد ریال منجر به محکحومیت شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه محکومیت تخلف جایگاه‌های سوخت در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بر اساس مصوبه سران سه قوا بوده است، رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها بازدارندگی زیادی نداشته. چرا که ۵ تا ۱۰ برابر میزان تخلف صاحب جایگاه جریمه می‌شد. حالا با اتمام تمدید این مصوبه بر اساس قوانین موجود با تخلف جایگاه‌های سوخت برخورد می‌شود. موضوعی که بر اساس قانون سالانه رسیدگی می‌شود.

جعفری نسب در ادامه گفت: برای اینکه شاهد کمتر تخلفی در جایگاه‌های سوخت باشیم مصوبه سران قوا را به مجلس ارسال کرده ایم تا بتوانیم با قانونمند کردن این موضوع بازار فروش غیر مجاز مکمل‌های سوخت را سر و سامان دهیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا