خلیلی؛ مدیرعامل فایکو: نظارت بر کیفیت محصول تولیدکننده ها مهم تر از قیمت گذاری دستوری است

تلویزیون صنعت ایران گزارش می دهد:

گزارش های اختصاصی از نمایشگاه ایران متافو ۱۴۰۲

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ( ایران متافو ) از جمعه سوم آذر ماه 1402 با حضور صنعتگران حوزه فولاد و متالورژی و با میزبانی صنایعی نظیر فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، ریخته‌گری، ماشین‌کاری، نسوزها و… در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون صنعت ایران، در این دوره از برگزاری متافو ١۴٠٢، صنایعی نظیر فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی، ریخته‌گری، ماشین‌کاری، نسوزها و… حضور دارند.

بیننده گفتگوی اختصاصی ما با جناب آقای خلیلی؛ مدیرعامل شرکت فولاد البرز ایرانیان در خصوص چالش های روز صنعت فولاد باشید.

شرکت فولاد البرز ایرانیان که در صنعت فولاد ایران با نام تجاری فایکو شناخته می شود ، درزمینه تولید گرم انواع مقاطع فولادی با اَشکال ، ابعاد و مشخصات متنوع ، مشغول به فعالیت می باشد. تولید سالیانه بیش از ۱,۵ میلیون تن انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی ، این مجتمع را در رده معظم ترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی گرم در کشور و منطقه قرار می دهد.

تنوع محصولات تولیدی در فایکو ، شامل میلگردهای صنعتی و ساختمانی با قطر ۸ الی ۳۲ میلی متر و همچنین انواع تیرآهن های سریIPN , IPE  ، ناودانیهای سری UPN , UPE ونبشی های بال مساوی و نامساوی از ارتفاع مقطع ۸۰ الی ۳۲۰ میلی متر می باشد.

این میزان از محصول ، در دو خط تولید مجزا با ظرفیتهای جداگانه ۷۵۰ هزار تن تولید می گردند. دسترسی بلاواسطه به شاهراه جاده ای تهران – مشهد ، ایستگاه اختصاصی ریل آهن متصل به شبکه سراسری ریلی کشور ، پست اختصاصی برق ۲۳۰/۲۰ KW متصل به رینگ اصلی انتقال نیروی سراسری کشور ، پست اختصاصی گاز طبیعی با ظرفیت ۱۰،۰۰۰ متر مکعب و خطوط تولید تمام اتوماتیک و هوشمند مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا ، امکان تولید محصولات یاد شده را مطابق با کلیه استانداردهای ملی جهت بازارهای داخلی و بین المللی برای صادرات مهیا نموده به نحوی که بخش قابل توجهی از مجموعۀ محصولاتی که تاکنون در این مجتمع تولید شده ، کشور را از واردات آن بی نیاز نموده است .

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا