تلاش دانش بنیان های صنعت نفت برای سربلندی نام ایران

تلویزیون صنعت ایران گزارش می دهد:

دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از 28 لغایت 30 آذر ماه 1402 در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. گزیده از صحبت های شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه دانشگاه صنعت نفت ایران با خبرنگار تلویزیون صنعت ایران را مشاهده کنید.

شرکت های ایران اویل جاب، پترو قوس آذران، پترو فناوران انرژی برنا، فناور پیشرو اروند، فاطر افکار فناور، کیمیا زیست پردیس اروند که در پاویون دانشگاه صنعت نفت ایران حضور داشتند از اهداف و دلایل حضور خود در این نمایشگاه صحبت کردند.

پترو قوس آذران: حوزه‌ای شرکت ما تهیه و تولید و پشتیبانی از نرم‌افزارهای صنعتی در در حوزه‌ی صنایع نفت و گاز هستش خب نمایشگاه پتروتک فرصت خیلی خوبی بود برای ما که بتونیم توی چرخه‌ی عرضه و تقاضای فناوری تخصصی تو حوزه‌ی نفت و گاز حضور پیدا کنیم و با شرکتهای تابعه وزارت نفت ارتباط بگیریم و برای توسعه‌ی شرکتمون اقدام بکنیم.

کیمیا زیست پردیس اروند: ما با چهار طرح در نمایشگاه حضور پیدا کردیم.تبدیل گاز فلر به پروتئین، تبدیل متانول به پروتئین، حذف کربن دی اکسید و تولید PHP پلیمر زیست تخریب پذیر و حذف H2S از جریانات گازی است.

پترو فناوران انرژی برنا: ما امروز اومدیم داخل نمایشگاه پروتک برای شناخت بیشتر رقبای خودمون و همچنین حمایت‌هایی که از شرکت‌های نوپا و دانش بنیان صورت می‌گیره و امتیازاتی که قراره تعلق بگیره به این واحدها رو مطالبه بکنیم.

فاطر  افکار فناور: زمینه‌ی فعالیت ما تولید محتوای آموزشی برای آموزش پرسنل صنعت نفت و گاز است. هدفمان از شرکت در پتروتک ارائه محصولات به شرکت های فعال در حوزه نفت و گاز است.و همچنین پیدا کردن نقاط ضعف و قوتمون از دید مخاطبان.

ایران اویل جاب: یک پلتفرم کاریابی در حوزه نفت و گاز است که انحصارا فقط در حوزه‌ی نفت و گاز فعالیت می‌کند. تمام هدف این پلتفرم این هست که روند استخدامی کارجویان و متخصصین صنعت نفت و گاز آسان‌تر شود.

فاطر افکار فناور: این شرکت در زمینه‌ی هوش مصنوعی فعالیت دارد.  هدفمون از حضور در پتروتک  گسترش این فناوری در سطح ایران است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا