آریا حمیدیان : هدف ما در برگزاری نمایشگاه ها بسترسازی جهت اتفاقات مثبت در اقتصاد کشور است

گزیده از صحبت های جناب آقای آریا حمیدیان ؛ مدیر عامل شرکت بهاران تدبیر کیش (مجری نمایشگاه پتروتک) با تلویزیون صنعت ایران

تلویزیون صنعت ایران گزارش می دهد:

دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت (پتروتک) از 28 لغایت 30 آذر ماه 1402 در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. گزیده از صحبت های جناب آقای آریا حمیدیان ؛ مدیر عامل شرکت بهاران تدبیر کیش (مجری نمایشگاه پتروتک) با تلویزیون صنعت ایران را مشاهده کنید.

من و همکارانم از سالیان گذشته روی برگزاری نمایشگاههایی در حوزه‌ی انرژی و حوزه‌ی بازار سرمایه متمرکز شده ایم. وقتی یک رویداد نمایشگاهی برگزار میشود، اتفاقات مثبتی که در داخل رویداد به ثبت میرسد تمام خستگی‌ها را مرتفع می کند.
این که مابسترسازی کنیم برای اتفاقات مثبت در اقتصاد، بزرگترین پاداشی هست که بدست می آوریم.
در مجموعه بهاران تدبیر کیش ما رویدادهای محتوا محور برگزار می‌کنیم. بیشترین چالش و زحمتی که همکاران من در این رویدادها متحول میشوند همان حوزه‌ی محتوا است. در رویداد اخیری که ما در حوزه‌ی بازار سرمایه در جزیره‌ی کیش داشتیم صد و شصت نفر از اقتصاددانان دولتی، مدیران عامل شرکت‌های بخش خصوصی سخنرانان نشست‌های ما بودند. هماهنگی این سخنرانان در سازماندهی و برنامه‌ریزی حضورشون در جزیره‌ و  برنامه ریزی کردن محتوای نشست‌ها به نحوی که این نشست‌ها مکمل همدیگه باشد که بتواند خروجی نهایی مفیدی داشته باشد، سخت‌ترین قسمت برگزاری است.
امسال نهم تا یازدهم بهمن ماه، پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی در جزیره‌ی کیش برگزار می‌شود که از موثرترین رویدادهایی است که در پنج سال گذشته در این حوزه برگزار شده است.  
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا