قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از وبسايت ایران صنعت

وب سايت ” ایران صنعت ” براى جمع آوري و اطلاع رساني مهمترين اخبارصنعت ايران در فضاي مجازي به زبان فارسي ايجاد شده است. دسترسى و استفاده شما از سايت مشروط به رعايت قوانین و مقررات ذیل می‌باشد. شما با ورود به سايت و مرور سايت، بدون هيچگونه محدوديت و شرطى “قوانین و مقررات” را پذيرفته و اقرار می نماييد که هرگونه توافق ديگری بين شما و وب سايت ” ایران صنعت ” در اين زمينه ملغى و بلا اثر خواهد بود. در صورت عدم موافقت با “قوانین و مقررات” لازم است بلافاصله استفاده از اين سايت را متوقف نماييد .

قوانین و مقررات

  • صیانت از حریم خصوصی: تمام داده های کاربران در این پلتفرم با امنیت بالا رمزگذاری شده و محافظت می شود. اطلاعات کاربران به هیچ عنوان فروخته نمی شود و در اختیار دیگران قرار نمی گیرد. فقط به دستور مراجع قضایی در اختیار مراجع ذی صلاح قرار میگیرد.
  • مصرف اینترنت برای کاربران در این پلتفرم به صورت تمام بها می باشد.
  •  با وجود آنکه دقت و تلاش معقول در جهت مميزي اطلاعات جمع آوري شده در سايت بکار رفته است اما به هيچ وجه نميتوان دقت و صحت آنها را تضمين يا ادعا نمود. بنابراين وب سايت ” ایران صنعت ” هيچگونه تعهد و يا مسئوليتى در قبال ارجاع به اطلاعات گردآوري شده از سايتها، اشخاص و يا شرکتها را به عهده نميگيرد .
  •  استفاده، مرور و جستجوي شما در سايت با مسئوليت شخصى خود شما صورت می‌گيرد. وب سايت ” ایران صنعت ” تعهدى در قبال خسارات مستقيم، اتفاقى، تبعى، غير مستقيم و کيفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سايت ندارد.
  •  مسئوليت مستقيم آگهی‌ها، با آگهي دهندگان آن ميباشد و صحت و سقم آن توسط وب سايت ” ایران صنعت ” ادعا و يا تضمين نميشود .
  •  مطالب مندرج در آگهی‌ها ممکن است توسط آگهی دهندگان بصورت مداوم تغيير کند و يا به روز شود. در اين زمينه وب سايت ” ایران صنعت ”  هيچ گونه مسوليتي در قبال هر نوع آگهی درج شده در سايت نميپذيرد و اين سايت صرفا نمايش دهنده مطالب درج شده توسط آگهی دهندگان ميباشد .
  •  وب سايت ” ایران صنعت ” در مقابل اطلاعات سايتهاي ديگرى که با اين سايت مرتبط باشد، لينک داده شده باشد و يا لينک آن در سايت قرار داشته باشد، مسئول نيست. اين سايتها توسط اشخاص و يا شرکتهای ديگرى غير از وب سايت ” ایران صنعت ” ايجاد شده اند. وب سايت ” ایران صنعت ” بعنوان ناشر يا مروج مطالب مندرج در اين سايتها عمل نمی‌کند.
  •  وب سايت ” ایران صنعت ” به هيچ سازمان، نهاد و تشكل عمومي ، دولتي و نيمه دولتي وابسته نيست و بصورت خصوصي اداره می‌شود و تمام حقوق مادي و معنوي متعلق به وب سايت ” ایران صنعت ” مي باشد.
  •  ارائه خدمات يا نرم افزارهاي رايگان باعث ايجاد هيچگونه حقی براي كاربر يا شخص ثالث نخواهد شد ودر صورت لزوم، وب سايت ” ایران صنعت ” مي تواند با صلاحديد خود از ارايه خدمات رايگان به كاربر خودداري نمايد.
  •  اخبار، اسناد و مدارك موجود برروی اين وبسايت ممكن است شامل اشكالات تحريری يا غيرعمدی باشد. اما ما اين حق را براي خود محفوظ ميداريم كه در هر زمان و در صورت صلاحديد خود ، نسبت به رفع هر نوع اشكال و يا حذف قسمت يا قسمت هایی از سايت اقدام نماييم. وب سايت ” ایران صنعت ” ممكن است هر نوع تغييرات ديگر را كه لازم بداند در سايت و مواد اطلاعات ، محصولات ، برنامه ها ، خدمات و يا قيمت ها (در صورت موجود بودن) و اخباری كه در اين سايت شرح داده شده اند در هر زمان و بدون اطلاع انجام بدهد.
  •  هرگونه سوءاستفاده از نام وب سايت ” ایران صنعت ” و خدمات مرتبط ممنوع مي باشد.
  •  قوانين جمهوري اسلامي ايران بر تعبير، تفسير، اجرا و تأثير اين توافق نامه حاکم خواهند بود.
  •  چنانچه شما نگراني و يا نکته اي مبهم در اين موافقت نامه مشاهده مينماييد و نياز به تماس با ” ایران صنعت ” در جهت توضيحات کامل تر و يا ايجاد شفافيت بيشتر می‌كنيد، لطفا به وسيله ” صفحه تماس با ما ” با ما در ارتباط باشيد . رسانه ” ایران صنعت ” سعی مي كند در کمترين زمان ممکن، نسبت به رفع نگرانی و مشکل به وجود آمده اقدام نمايد.
  •  وب سايت ” ایران صنعت ” مى تواند با به روز کردن شرايط استفاده از وب سايت، در هر زمان اين “قوانین و مقررات” را مورد تجديد نظر قرار دهد. شما مقيد و متعهد به چنين تجديد نظرهايى هستيد و بنابرين لازم است هر از چند گاهي از اين صفحه ديدن نماييد تا از قوانین و مقررات جارى و لازم الاجرا در زمان منظور مطلع شويد.

دکمه بازگشت به بالا