رسالت بانک توسعه صادرات ایران حمایت از صنایع است

تلویزیون صنعت ایران گزارش می دهد:

گفتگوی اختصاصی تلویزیون صنعت ایران با جناب آقای قاسمی؛ عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران

پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و بازیگران اصلی این صنعت در جزیره کیش برگزار شد.

قاسمی؛ عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران در ابتدا از رسالت بانک توسعه صادرات گفت و افزود: با توجه به اینکه بانک توسعه صادرات به عنوان تنها بانک کشور که نقش مهمی در توسعه صادرات کشور دارد وظیفه و در واقع رسالت خودش را حمایت از صنعت داخلی و توسعه‌ی صنعت نفت و گاز کشور به عنوان صنعت کلیدی و پیشران کشور می‌داند.

وی ادامه داد: ما در نمایشگاه پنجم شرکت کردیم و در واقع یکی از مهمترین دستاوردهایی که ما برای مجموعه‌ی تولیدکنندگان و واردکنندگان و همچنین صادرکنندگان محصولات مرتبط با صنعت پتروشیمی و پالایش داریم در واقع دستاورد الماسان مجموعه‌ی بانک توسعه صادرات هست که در این مجموعه ما یک ترکیبی از تمامیت تامین مالی مرتبط با این صنعت را در این صنعت ارایه کردیم.

نمایشگاه نفت گاز پتروشیمی و پالایش کیش به عنوان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های کشور در حوزه‌ی حمایت از ساخت داخل بشمار می رود و با توجه به اینکه مشارکت خوبی از شرکت‌های مختلف در صنعت بالادست و پایین‌دست این زنجیره‌ی ارزش و زنجیره تامین داریم من امید دارم که انشالله بانک هم به عنوان تامین‌کننده مالی این صنعت مشارکت داشته باشد.

لازم به ذکر است پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش از تاریخ ۹ لغایت ۱۱ بهمن‌ماه هر روزه از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار گردید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا