دکتر کفایتی : پتروتک با کیفیت و سطح علمی بالا برگزار شد

گزیده از صحبت های دکتر محمداسماعیل کفایتی؛ رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با خبرنگار تلویزیون صنعت ایران در حاشیه نمایشگاه پتروتک

تلویزیون صنعت ایران گزارش می دهد:

دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت ( پتروتک ) از 28 لغایت 30 آذر ماه 1402 در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. گزیده از صحبت های دکتر محمداسماعیل کفایتی؛ رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با خبرنگار تلویزیون صنعت ایران را مشاهده کنید.

دکتر محمداسماعیل کفایتی؛ رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت نوآوری و فناوری صنعت نفت:  آموزش و سرمایه گذاری دانش بنیان ها می تواند در آینده نیاز صنعت نفت را برطرف کند.

رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت: قرارداد طرح احیای چاه های بسته و کم بازده نفتی بود. تقریبا هشتاد و پنج تا شرکت اعلام آمادگی کرده بودند پس از بررسی های انجام شده در نهایت با یکی از شرکت ها توافقات نهایی انجام شد و به زودی شروع به کار می کنند.

دکتر کفایتی افزود: امید است که کنفرانس ها اثربخش باشه و فقط تشریفاتی نباشد. بلکه از اینچنین رویدادهایی، قرار دادهای مفید و کاربردی  منعقد بشود. ما برنامه‌ریزی که انجام داده بودیم این بود که کنفرانس موفقی که در همین پژوهشگاه در سال گذشته انجام شده بود را تقویت کنیم.  همینطور نقاط ضعف کنفرانس پارسال رو برطرف کنیم. با این که دومین کنفرانس بود، اما از بسیاری از کنفرانس هایی که در کشور برگزار میشود از سطح کیفی و علمی بالاتری برخوردار است. 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا