دکتر رئیسی: یکی از عواملی که راه صنعت را می‌بندد، تصمیمات خلق‌الساعه است.

تلویزیون صنعت ایران گزارش می دهد:

یکی از عواملی که راه صنعت را می‌بندد، تصمیمات خلق‌الساعه است.

دکتر رئیسی: یک صادرکننده باید کارش را  با پیش‌بینی انجام دهد. یک تولیدکننده کارش باید با پیش‌بینی باشد.

فروردین هزار و چهارصد و دو بود که اولین قدم برای پیش‌بینی پذیر شدن اقتصاد برداشته شد.

خاندوزی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی: مصوب شد که مقررات کسب و کاری که در درگاه ملی که معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای کسب و کارها ایجاد خواهد کرد، اگر ثبت نشود الزام‌آور نخواهد بود.

اما این اتفاق تنها پادزهری برای آشفتگی بخشنامه‌های یک شبه نبود. و یکی از بندهای قانون بهبود محیط کسب و کار چاره‌ی این تعدد بخشنامه‌ها بود.

روحانی؛ معاون سیاست گذاری اقتصادی وزیر اقتصاد: ماده 24 قانون دولت را مکلف کرده به اینکه اقدامات خلق‌الساعه برای حال مدیریت بازارهای مختلف یا مدیریت بخش‌های مختلف نداشته باشیم.

 در طول سال هزار و چهارصد و دو تلاش‌ها برای تصویب آیین‌نامه این ماده ادامه داشت.  آیین‌نامه‌ه بخشنامه‌ها و جلوگیری از صدور یک شبه آن‌ها بالاخره در بهمن هزار و چهارصد و دو تصویب شد بعد از حدود دوازده سال از تصویب ماده بیست و چهار قانون بهبود محیط کسب و کار ر یکشنبه هیات وزیران و آیین‌نامه‌ی اجرایی این ماده که به پیشنهاد وزارت اقتصاد در سوریاوانشا گرفته بود موافقت کرد حالا وزارت اقتصاد بعد از گذشت دوازده سال از عمر تصویب قانون بهبود محیط کسب و کار با جدول زمان‌بندی مشخص تمام دستگاه‌ها را در سال پیش رو از صدور بخشنامه‌ای خلق‌الساعه منع می کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا